Aubergine-pizza

Workout til hele kroppen

Denne workout kører jeg ofte på dage, hvor jeg har travlt men stadig gerne vil nå det meste af kroppen samt have pulsen op! Den er opdelt i tre runder!

img_8901

Runde 1 af 10 minutter: 

10 x Dødløft

10 x Sit-ups

Jeg kører EMO (Every minute on the minute). Dvs. Jeg påbegynder dødløft, kører 10 stk.! Det har jeg et minut til. Jeg skal altså nå at køre 10 dødløft og holde pause indenfor dette minut, fordi jeg begynder på mine 10 sit-ups, når næste minut begyndes. Sådan forsætter jeg i 10 minutter. Det resulterer i, at jeg når 5 sæt af hver øvelse.

Runde 2 af 14 minutter: 

10 x Brystpres med håndvægte.

10 x Skulderpres med håndvægte.

4 x chin-ups

Jeg kører AMRAP. Dvs. jeg arbejder konstant i 14 minutter og forsøger at nå alle de runder, som jeg kan.

Runde 3 af 5 minutter: 

Wall-balls

Jump-squat

Jeg kører en tabata (20/10). Dvs. jeg kører 20 sekunders wall-balls, holder 10 sekunders pause. Herefter kører jeg 20 sekunders jump-squat, holder 10 sekunders pause. Dernæst 20 sekunders wall-balls, pause….. Osv.! Altså konstant arbejde i 5 minutter.

Det er en work-out, hvor jeg brænder helt ud. På de sidste wall-balls kan jeg næsten ikke samle bolden op fra jorden, men det føles RIGTIG godt bagefter. Det er næsten 30 minutters intenst arbejde – og det er en dejlig træning, hvor man ikke render forvildet rundt men sørger for at udnytte tiden, når man alligevel er afsted.

skaermbillede-2016-11-29-kl-22-44-15

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Aubergine-pizza