You're a F*CKING racist

Dagens træningsprogram

Da jeg vågnede i morges, var  jeg ret motiveret for at springe i løbeskoene og tage en tur udenfor! Det blev til 9km i moderat tempo, som var en dejlig måde at starte dagen på! Senere tog jeg i fitnesscenteret for at træne. Jeg havde en makker med, hvilket gjorde, at vi kunne presse hinanden fuldt ud.

gode-rad-til-desperate-og-ensomme-tider0

Træningen blev derfor som følgende:

AMRAP (As many rounds as possible) – 15 minutter med dødløft og pull-ups: 

Runde 1.a: Makker 1 tager 3 dødløft, makker 2 tager 6 dødløft.

Runde 1.b: Makker 1 tager 4 pull-ups, makker 2 tager 2 pull ups.

Runde 2.a: Makker 1 tager 6 dødløft, makker 2 tager 3 dødløft.

Runde 2.b: Makker 1 tager 2 pull-ups, makker 2 tager 4 pull-ups.

Dette gentages så mange gange som muligt på 15 minutter. Denne omgang er altså 15 minutters konstant arbejde.

Seated row 

5 sæt af 10 gentagelser  

Military press 

3 sæt af 5 gentagelser (Maks vægt) 

1 opvarmningssæt køres inden

God fornøjelse 🙂

skaermbillede-2016-11-29-kl-22-44-15

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

You're a F*CKING racist