You're a F*CKING racist

Dagens træningsprogram

Da jeg vågnede i morges, var  jeg ret motiveret for at springe i løbeskoene og tage en tur udenfor! Det blev til 9km i moderat tempo, som var en dejlig måde at starte dagen på! Senere tog jeg i fitnesscenteret for at træne. Jeg havde en makker med, hvilket gjorde, at vi kunne presse hinanden fuldt ud.

gode-rad-til-desperate-og-ensomme-tider0

Træningen blev derfor som følgende:

AMRAP (As many rounds as possible) – 15 minutter med dødløft og pull-ups: 

Runde 1.a: Makker 1 tager 3 dødløft, makker 2 tager 6 dødløft.

Runde 1.b: Makker 1 tager 4 pull-ups, makker 2 tager 2 pull ups.

Runde 2.a: Makker 1 tager 6 dødløft, makker 2 tager 3 dødløft.

Runde 2.b: Makker 1 tager 2 pull-ups, makker 2 tager 4 pull-ups.

Dette gentages så mange gange som muligt på 15 minutter. Denne omgang er altså 15 minutters konstant arbejde.

Seated row 

5 sæt af 10 gentagelser  

Military press 

3 sæt af 5 gentagelser (Maks vægt) 

1 opvarmningssæt køres inden

God fornøjelse 🙂

skaermbillede-2016-11-29-kl-22-44-15

   

Kommentarer

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

You're a F*CKING racist