Nu med vedhæng, sgu!

Dagens træning – løb og ben

Jeg har ikke været på toppen i den her uge, men da jeg vågnede i morges, kunne jeg næsten ikke være i min egen krop længere. Så jeg måtte afsted til træning.

Dikteret af min løbeplan blev det til 13,8km. i en blanding af moderat tempo og intervaller. Selvom jeg godt kunne mærke, at ”sygdommen” hang lidt i mig, og jeg stadig var mærket, kom jeg snildt igennem.

Efter løb begyndte jeg på at træne ben – mere præcist: Røv 😉 I får her det program jeg kørte i dag:

img_9252

A1: 6 sæt á 12 gentagelser backsquat 

B1: 5 sæt á 10 gentagelser hip thruster 

C1: 4 sæt á 12 gentagelser Romanian Deadlift (I Smith stativ)

Superset 

C2: 4 sæt á 12 gentagelser bulgarian split squat 

D1: 3 sæt á 12 gentagelser Donkey Kicks (I Smith stativ)

Jeg har linket til forskellige videoer, som demonstrerer øvelserne!

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Nu med vedhæng, sgu!